Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 decembrie 2011

Copii destepti (Serial)

Imi fac cumparaturile la magazinul de peste drum, gandindu-ma la Zombie care ma asteapta afara. Sper sa nu-l inhate vreun caine (asa cum s-a intamplat in urma cu doua saptamani, cand am crezut ca moare). Ajung la casa de marcat iar in urma mea vin o mama si copilul ei, un baietel de vreo 4 ani.
- Vreau pernuta!
- Ce pernuta vrei, mai baiete?
- Vreau pernuta!
Si mama merge cu copilul la raionul de dulciuri sa caute o punga cu pernute. Vanzatoarea imi spune zambind:
- Baiatul vrea pernuta cu detergent lichid.
- Nu pot sa cred, ii spun femeii, facand ochii mari si uitandu-ma in spate la mamica innebunita.
Cei doi se intorc la casa de marcat, mama nervoasa, copilul plangand cu sughituri. Atunci, vanzatoarea intervine:
- De care pernuta vrei, verde sau mov?
Si copilul ii raspunde ferm:
- Pernuta verde.
Si eu si mama ne-am uitat la baiat si am inceput sa radem in hohote! Si avea doar 4 ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu