Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 decembrie 2011

Ador VoxCafe Iasi!

Loredana Anton (cat de greu imi este sa ma obisnuiesc cu numele acesta) a reusit performanta sa ma scoata din barlog pentru cateva ore. Am fost la Mitropolie sa ne rugam la Sfanta Parascheva apoi m-a invitat la VoxCafe Iasi. A fost pentru prima oara cand am trecut pragul cafenelei deschise de doamna Mihaela Padure pe strada Elena Doamna. Am baut o ceasca mare cu cappuccino si am primit ca desert turta dulce. Am gustat-o si scortisoara m-a facut sa ma gandesc imediat la Craciun. Nu stiu de ce, dar stand acolo la masa de langa geam m-am imaginat band un ceai fierbinte intr-o zi de iarna in care sa ninga troienit. Muzica buna mi-a vindecat astazi sufletul, la fel si faptul ca am discutat cu niste fiinte dragi mie.

Ii urez Mihaelei Padure BAFTA MULTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu