Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Ne meritam soarta!

Imi plimbam astazi copilul in parc si mi-a trecut fulgerator prin minte gandul ca mai bine m-as fi nascut in alta tara. Intr-o tara civilizata. Era cald, parcul era plin de parinti si copii, cand, deodata, si-au facut aparitia maturatorii Salubris. Va inchipuiti ce praf au facut?! Am plecat imediat din parc.

In parcul de vizavi am dat peste alti lucratori de la Salubris care curatau trotuarele, scoteau iarba crescuta printre dale si...urlau unii la altii de parca erau surzi. Am plecat si de acolo.

Poate intr-un stat civilizat parcurile sunt maturate dis de dimineata, nu la ora 13.00. Poate intr-un stat civilizat strazile sunt spalate mai des si noaptea, nu ziua, ca sa nu fie incurcata circulatia pe arterele importante.

Zilele trecute ma plimbam prin Podu Ros, tot cu baiatul in carut, cand am trecut pe langa buda ecologica din parcul Postei. Sa cad din picioare! Asta nu tine tot de municipalitate? Pai WC-ul ala este o bomba ecologica! Ma si mir cum rezistau batraneii pe bancile alaturate?!

Poate ca intr-un stat civilizat nu ajung porci mistreti pe pistele de aterizare. Cat de rusine mi-a fost! La noi ca la nimeni! De atatia ani se chinuie sefii judetului si parlamentarii de Iasi sa faca ceva cu Aeroportul asta. Dar parca se chinuie sa nu le iasa proiectul! Mi-e si sila la gandul ca la un moment dat vor incepe lucrarile si atunci se vor calca pe bataturi sa taie panglica inaugurala.

Ne meritam soarta!

2 comentarii: