Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 octombrie 2011

Nu se gaseste Septilin!

Micutul meu a racit. Ii curge nasul (ca un mic robinet) si stranuta (ca un mosnegut). Am intrebat-o pe doctorita lui daca nu ne poate prescrie ceva pentru imunitate si ne-a dat reteta pentru Septilin. Am fost cu sotul meu la cel putin 5 farmacii si nu aveau. Culmea, am fost la farmacii mari din Podu Ros! Prietena mea, Aurora, mi-a spus ca si ea cauta de ceva vreme acest medicament pentru fetita ei. Una dintre farmaciste a spus ca ar fi probleme cu firma importatoare.

Am sunat la Piatra Neamt si sora mea a reusit sa fara rost de medicament. O sa ni-l livreze farmacia Ardealul.

Baiatul nostru cantareste la 6 luni 7.880 grame. A luat intr-o luna 480 grame. E foarte bine in conditiile in care saptamana trecuta saracutul a avut un episod de diaree care a tinut 3 zile. A crescut 3 centimetri luna aceasta si are acum 71 centimetri.

Ma bucur ca vom putea trece pe mancare, fructe, supa si cereale. Astazi a papat mar ras cu branza facuta in casa, iar la ora 18.00 a luat pentru prima data cereale, doar cateva lingurite. Crestem, crestem!

4 comentarii:

  1. Fata, nu-mi vine sa cred ca a crescut Alex! E atat de frumusel! Nu-mi vine sa cred ca e el! Imi este dor de voi! Va pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi tocmai am iesit din raceala, fiica-mea cu succes, eu din lac in put.
    Daca micutul tau frumusel papa, e perfect! De fiecare data cand trece printr-o viroza, isi cladeste si imunitatea.
    Nu zic ca e usor sau ca medicamentele de imunitate nu au efect, doar sa nu te ingrijorezi...
    P.S. Mi-am mutat blogul pe .ro, te astept la noua adresa.

    RăspundețiȘtergere
  3. O minune de copil! Ptiu-ptiu, sa nu fie de deochi! Sanatate multa!!! :*

    RăspundețiȘtergere