Totalul afișărilor de pagină

marți, 20 septembrie 2011

Cum incalca Yahoo News drepturile unei romance

Un amic din Statele Unite ale Americii a descoperit cum incalca Yahoo News dreptul la protectia datelor personale. La un material despre pasapoartele canadiene a fost postata o fotografie cu cartea de identitate a unei romance in care se observa toate datele de identificare.

Amicul meu a fost inspirat si a facut o captura cu site-ul, apoi a incercat sa posteze un comentariu.

"Am incercat sa adaug un comentariu la stirea aparuta pe Yahoo!News Canada si sa avertizez ca documentul deconspira suficient de multe "sensitive data" si ca poza nu are absolut nici o legatura cu pasapoartele canadiene insa NU AM FOST LASAT...! Fiecare comentariu facut [am incercat de trei ori!] nu a atins pagina de comentarii", mi-a explicat Catalin Croitoru, fost jurnalist din Iasi.

Ulterior, fotografia de la acel articol a fost schimbata. Aveti aici linkul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu