Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 august 2011

O zi fericita!

Abia la aceasta ora am reusit sa ma asez la computer. Alexandru a implinit 4 luni si am avut o zi plina cu plimbari si cumparaturi. E o zi fericita si pentru ca prietena mea Izabela a adus pe lume o minune de baiat. Vladimir este numele lui. I-am vazut fotografia si m-am indragostit de el. Mi-e dor de Alexandru cand era mic. Incep sa uit cat de mic a fost si el. Acum e ditamai flacaul. Are 4 luni dar ii cumparam costumase ca pentru 6 luni pentru ca e "inalt".

In aceasta seara m-am intalnit si cu un profesor de la liceul de Informatica. Am depanat amintiri si am ajuns la concluzia ca am fost o generatie frumoasa. Toti am reusit in viata, toti am facut cate ceva important. Omul era bucuros ca m-a vazut. Si mai bucuros a fost sa-l vada pe Alexandru. Colegii mei au copii mari, de peste 10 ani. Eu am ramas in urma la acest capitol, dar sunt bucuroasa ca am o mandrete de baiat! Mi-e dor de scoala si abia astept sa invat impreuna cu baiatul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu