Totalul afișărilor de pagină

marți, 2 august 2011

Administratia Nichita primeste nota 0

Aflu de la sotul meu ca s-a oprit apa calda in Iasi. Vazusem o stire pe TVR1 despre asta dar am sperat ca autoritatile locale sa rezolve problema si sa nu lase un oras intreg fara apa calda, in mijlocul verii.

Eu sunt la Piatra Neamt si nu ma afecteaza direct ceea ce se intampla acasa. Ai mei au centrala termica si nu au asemenea proleme. Daca nu mi-ar fi frica de centrale as fi avut si eu una la Iasi. Dar cine stie, daca mai opresc apa calda voi fi nevoita sa trec peste frica si sa fac o investitie.

Imi doresc sa ajung sa traiesc intr-un Iasi civilizat. Adica, daca imi platesc utilitatile, atunci sa primesc uilitati. Iar cine nu plateste intretinerea sa ramana fara apa calda, rece, fara gaz si fara curent electric. Oricat de mic ar fi castigul cuiva consider ca poate face efort sa plateasca facturile. O solutie ar fi plata unei facturi uniforme (acelasi tarif vara si iarna, pentru ca sa nu fie lovit bugetul familie in prag de iarna). Pe de alta parte, daca o familie ocupa un apartament cu 3 camere si nu isi permite sa plateasca utilitatile, poate ar trebui sa se mute la unul cu doua camere.

In alta ordine de idei, consider ca principalul vinovat pentru siuatia in care se afla CET Iasi este Primaria. Pentru ca a permis sa se adanceasca haosul la centrala, pentru ca nu a cautat directori capabili, pentru ca a acceptat salariile imense ani de zile, pentru ca nu a cautat solutii viabile pentru retehnologizare.

2 comentarii:

  1. http://dapreutescu.blogspot.com/2011/07/incepe-tavaleala-si-tembelismul-politic.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu mai sper ca iesenii sa se trezeasca si sa voteze constient. Nici partidele nu reusesc sa ridice oameni care sa ii tina piept actualului primar. Prin urmare, poate ar alege iesenii pe altcineva, dar oferta este slaba.

    RăspundețiȘtergere