Totalul afișărilor de pagină

duminică, 31 iulie 2011

In vacanta cu un bebelus si un caine

Alexandru a facut prima excursie mare din viata lui. Am mers la Vatra Dornei pentru cateva zile. Am dormit in Campulung si ne-am deplasat cu masina in imprejurimi. Ne-am dat cu telescaunul, dar pe baiat nu l-am luat chiar daca tipa care vindea bilete a spus ca il putem lua. Am prins vreme foarte buna, dimineata si seara era racoare iar peste zi in jur de 30 grade. Am mers si pe Rarau. Se lucra la drum (facut din fonduri europene). Am vazut atat de multe utilaje chiar daca era intr-o vineri! Nici la soseaua noastra de centura nu erau la fel de multi muncitori. Asta cand se lucra la sosea!

Mi-a placut zona, drumuri bune, curatenie. La un capitol stau insa prost dornenii: la afisajul turistic.

Ne continuam cura de aer curat la Neamt pentru inca o saptamana. Alexandru a dormit mult, a prins si cate 4 ore de somn ziua, ceea ce nu se intampla la Iasi.

In aceasta dimineata l-am dus la impartasit la biserica din Stejaru. Am ajuns inaintea parintelui, ne-am inchinat la icoane pe indelete, apoi l-am asezat pe o banca, pe niste perne si am asteptat cuminti sa pregateasca parintele cele necesare pentru impartasanie. Ne-a intrebat de unde suntem si a ramas mirat ca am venit din Iasi sa-l impartasim pe cel mic. I-am explicat ca m-am nascut in acel sat si ca venim de multe ori "acasa". Am mai ramas in biserica vreo jumatate de ora, la slujba, pentru ca baiatul dormea frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu