Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 iulie 2011

A venit ploaia la Piatra Neamt

Miercuri seara am mers cu Alexandru la Spitalul Judetean Piatra Neamt - Sectia Pediatrie. Plangea intr-una si nu reuseam sa-l linistesc. In camera aveam 29 grade Celsius asa ca l-am scos afara, in vantoasa.

Medicul, o tinara mignona blonda, l-a consultat pe baiat si m-a asigurat ca nu are rosu in gat, nu are nimic la plamani si nici nu pare sa-i iasa dintii. Ma indoiesc de asta pentru ca isi mananca mainile si imi trage degetul sa-l roada.  Imbracat are 6.900, asa ca l-au aproximat la 6.800 grame. Cred ca e bine, pe 4 aprilie avea 6.450 grame.

A fost diagnosticat cu Boala Diareica Acuta. Ii dam Hidrasec si Biotics in ceai si de aseara i-am introdus mucilagiul de orez - de la Topfer. A strambat din nas la inceput, dar a mancat la o singura masa 130 ml.

La Piatra a plouat toata noaptea. Am iesit cu Zombie la 6 si 15 minute si era RACOARE! Vineri ma intorc la Iasi.

Un comentariu:

  1. Mi-a facut si fiica-mea figura cu diareea vreo cateva zile cand era mica. Important e sa nu se dezhidrateze prea tare, e nevoie de multe lichide. Sanatate!

    La Iasi a dat putina ploaie cu gheata, ai pierdut momentul.
    Din pacate, rosiile mele au asistat la eveniment... Din fericire, nu au fost prea afectate.

    RăspundețiȘtergere