Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 iulie 2011

Iaca film cu feciorul meu!

Catalin Neagu ne-a facut o surpriza - un montaj inedit al botezului lui Alexandru.

Va place?

Alexandru in frac

Imi doresc enorm ca baiatul nostru sa traiasca intr-o tara civilizata, fie aceasta Romania. Dar ma indoiesc ca tara noastra va deveni astfel in urmatorii 20 de ani. Urmaresc stupefiata stirea pe Antena 3 despre podul refacut in 53 de ore. ORE nu ZILE, nu ANI. Minunea se intampla in SUA. Noua ni se pare o minune, americanilor nu. Si pentru ca li se inchide o autostrada (cu adevarat autostrada), americanii primesc abonamente gratuite de transport public. Da, ati auzit bine. Asta inseamna civilizatie. Ma tem ca nu mai am ani de la Dumnezeu sa traiesc asa ceva in tara mea. Dar e vina mea.

2 comentarii:

  1. Sa va traiasca feciorul!
    Numai ochii-s de el, o sa roiasca femeile in jurul lui!

    Civilizatie extraordinara, recunosc si m-a impresionat, dar eu mi-as dori sa invatam si din greselile americanilor, nu sa le repetam.
    Deocamdata le copiem doar greselile (inclusiv in media alarmista).

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Gabi! Bine ca te-ai intors in blogosfera. Era plictisitor fara tine si fara vorbele tale pline de "duh".

    RăspundețiȘtergere