Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 23 iulie 2011

Dorelul masinilor de spalat

Cand nu te dau banii afara din casa te gandesti de doua ori inainte sa arunci un lucru. Asa am procedat si noi cand masina de spalat a dat primele rateuri. Ce sa-i faci, a implinit si ea 7 ani, are tot dreptul sa mai scartie din incheieturi. Dar harnicuta noastra s-a hotarat sa nu mai evacueze apa din cuva, asa ca rufele ramaneau ude.

Am incercat sa o resuscitam apeland la un mester cules din ziar. Nea Dorel (nu asa il cheama, dar merita numele asta) a venit intr-o fuga, transpirat si precipitat ca inaintea unei operatii pe creier. Ma si gandeam, ce meserie, sa cauti peste tot unde e "buba", sa asculti sunetele facute de masinarie, sa pipai furtunele...Nea Dorel ne-a asigurat ca in 10 minute treaba e gata. Consultatia urma sa ne coste 140 lei, tarif care includea pompa de apa despre care mesterul a spus ca s-a stricat.

Da-i si lupta cu masina noastra de spalat, desfunda furtunele, scoate masca, o pune la loc, baga rufe la spalat experimental, inunda holul, zgarie peretii si...nimic. Dupa doua ore de munca, profesionistul Dorel a spus: "nu am ce sa va fac, pompa pe care am pus-o este buna, ati vazut, trebuie sa va faceti racordul mai aproape de masina, e prea departe unde l-ati dus dumneavoastra".

Cea mai tare faza a fost cand a scos din spatele masinii o bila din plastic, cat o minge de pingpong, sustinand ca era in furtun si ca de asta nu era evacuata apa. Am ras impreuna cu sotul meu, vazand ca omul ne ia de fraieri. Si i-am cerut sa verifice inca o data, sa puna apa in masina si sa o evacueze. Cum era si normal, nu se remediase defectiunea. Cand a vazut ca nu-i merge, omul si-a strans sculele, a asamblat masina de spalat si a iesit pe usa spunand raspicat "Buna ziua". Nu mai era omul care se lauda ca are multi clienti, ca e meserias de 25 de ani in bransa.

Ma gandeam la cei doi ieseni care il sunasera in timp ce ne opera masina de spalat. Lor ce urma sa le distruga prin casa?

Am incercat sa dam de alt mester, tot din ziar. Dar profesionistii nu au raspuns la telefon. Prin urmare, astazi ne luam masina de spalat noua. Raman cu un regret, nu am aflat de unde era bila aia din plastic. Daca era a lui Nea Dorel, poate trebuia sa i-o platim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu