Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 iunie 2011

Siropuri amare pentru sugari

Ploaia asta ma deprima. Si frigul care imi intra in oase ma seaca. Alexandru e bolnav, ma chinui cu siropurile impotriva febrei si a racelii. Le-am gustat si m-am strambat. Daca eu nu le pot inghiti, cum ii pot cere omuletului astuia sa faca asta?! Ca sa-i dau 3,5 ml de sirop schimb doua randuri de haine.

Acum doarme. I-a luat jumatate de ora sa inchida ochii, gemea, dadea din picioare si se foia. Daca ar putea vorbi, sa spuna ce-l doare, ce-l chinuie, ce-l enerveaza!

Azi-noapte am visat ca a cazut din pat si ca s-a lovit urat de tot. Avea jumatate de cap bandajat. M-am trezit ingrozita si m-am uitat la ceas. Nu dormisem decat jumatate de ora, de la 3.30 la 4.00. Peste alta jumatate de ora s-a trezit Alexandru plangand de foame.

Cand imi spuneau apropiatii, dormi acum ca dupa aceea cam gata cu somnul, nu i-am crezut. Acum le dau dreptate.

Un comentariu:

  1. Gusturile noastre difera. Sa vedeti ce rea vi se va parea ciorbita, apa chioara cu legume, fara pic de sare! :)
    Totusi, ca sa ia mai usor, ii puteti pune siropul intr-un pic de ceiut. Apoi, "clatiti" biberonul tot cu o cantitate mica de ceai.
    De exemplu, noi avem un biberon mai mic - pentru zilele de calciu :)

    RăspundețiȘtergere