Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 iunie 2011

Biberoane, aveti biberoane

Bica a murit inainte sa-i fi cerut iertare pentru ca i-am spart capul, aruncand biberoanele in timpul noptii. A murit cand eram suficient de mare si as fi putut sa-i cer scuze, dar atunci nu ma gandeam la cat a suferit crescandu-ma. Acum, cand imi cresc copilul, vad altfel lucrurile.

Nu am supt la san. Nu stiu de ce, mama nu mi-a explicat prea bine cum a stat treaba in acel noiembrie 1975. S-a chinuit saraca femeie 8 luni, si-a stors laptele si l-a aruncat.

Lapte praf nu am tolerat, am facut alergie de la el. Asa ca am fost crescuta cu lapte de alimentara. Se ducea tata si statea la rand la lapte (va amintiti cozile de sacose?!), sa am ce sa beau de dimineata pana a doua zi dimineata. Mi-a spus mama ca la capatul patului era un adevarat bar, noaptea. Sticle de bere pline cu lapte si cu ceai. Am intrebat-o mirata: "pai tu puneai tetina la sticla de bere". Asa facea. Imi dadea sa beau in sticle de bere!

Acum imaginati-va ca dupa ce terminam "biberonul" i-l dadeam de cap strabunicii mele, Bica (asa am strigat-o noi, asa i-a ramas numele, nu o mai striga nimeni Ecaterina).
___________________________________

In zilele noastre exista mii de tipuri de biberoane, atat de simpatice de-ti vine sa faci colectie. Cele de plastic se deterioreaza foarte repede cand le fierbi. Asa ca i-am luat lui Alexandru biberoane de sticla. Sunt si mai sanatoase. Am intentionat sa cumpar de la o farmacie apropiata de casa. Avea un biberon la 47 lei si recunosc ca nu mi-a dat mana sa-l cumpar. Am intrebat-o pe farmacista daca nu are biberoane mai ieftine. Mi-a spus ca si cele produse de alte firme sunt la fel de scumpe.

Nepoata mea, Lucica, mi-a povestit ca a patit acelasi lucru in capitala. I-au aratat biberoane de cateva sute de mii de lei, in conditiile in care aveau ascunse pe raft si biberoane de sticla mai ieftine. Am intrebat la alte farmacii si am gasit la 26 lei biberonul.

Oricum, genul acesta de biberoane voi putea folosi numai pana va creste marisor Alexandru si va fi in stare sa arunce biberonul. Asa a facut Smaranda, recent. A deschis soramea portiera si fata a aruncat biberonul din masina, probabil ca sa se distreze.

2 comentarii:

  1. Aruncarea jucariilor este o practica amuzanta pentru copii si, in prima faza, si pentru parinti. Apoi, cand vezi ca are putere si arunca cu tot ce prinde, nu conteaza ca-s mingi, jucarii usoare, telefoane, jucarii grele si scumpe care se mai si strica - lucrurile nu mai sunt atat de amuzante pentru parinti :D
    Sunt etape si etape...

    Si eu am cumparat doua biberoame de sticla, unul pentru lapte si unul pentru ciorba. Le-am preferat simple, cu tetine normale, ca sa nu ma usuce de bani cand schimb tetinele. Sunt de la NUK si au costat ~ 20 de lei. Avem si biberoane de plastic, pentru ceai - de in casa si de afara :) Cele de afara au luat cateva trante pana acum - dar au rezistat eroic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot de la Nuk am luat si eu biberoanele, dar am dat 26 lei pe ele. Probabil am patit la fel cu Milumil 1. Il luam de la farmacia de langa casa fara sa verific preturile. Ultima data am platit 20 lei pentru cutia de 300 grame, in conditiile in care in Kaufland aceeasi cutie costa 14 lei. Diferenta mi se pare foarte mare!

    RăspundețiȘtergere