Totalul afișărilor de pagină

duminică, 26 iunie 2011

Copil dedicat Sfintei Parascheva

Duminica dimineata l-am dus pe Alexandru sa-l impartaseasca parintele, la biserica din cartierul nostru. Asa de mandra am fost! Iulian a tinut lumanarea, eu l-am tinut pe baiat in brate. A adormit in biserica uitandu-se la icoana Maicii Domnului. L-a fascinat o lampa rosie.

A inghitit vinul din lingurita, prin somn. Nu s-a trezit.

Dupa-amiaza am mers la Mitropolie. Am promis ca-l duc la Sfanta Parascheva, pentru ca ea mi-a ascultat rugaciunile. L-am inchinat mai intai la icoana Maicii Domnului, apoi l-am dus la racla. Uite, Maica, ti-am adus copilul meu. Ti-l dedic tie, pentru ajutorul primit. Asa am spus in timp ce l-am apropiat pe baiatul meu de racla sfanta.

Maine mergem cu Alexandru la medic. Sigur a racit. Are febra si este agitat si plictisit. Cand plange, se linisteste numai cand il tin eu in brate. Mi-e foarte drag cand imi trage palma peste fata lui, o trage cu putere si vrea sa o tin acolo, sa-i acopar fata. Parca ar vrea sa fim tot una, cum am fost in cele 9 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu