Totalul afișărilor de pagină

joi, 16 iunie 2011

Pentru Marius...

Am gasit uitandu-ma in lucrurile dintr-un dulap un CD pe care scria simplu FOTO. Am deschis computerul sa vad fotografiile. Primele doua m-au facut sa plang.

Acesta ESTE Marius Necula, colegul nostru de la Tele M care a murit de leucemie.


Aici, Marius s-a filmat in oglinda, proiectandu-se la infinit.


Cand aprind lumanari pentru cei morti, una arde si pentru Marius. Chiar daca am fost colegi putina vreme, prezenta sa m-a marcat si nu voi putea uita momentele pe care le-am trait in redactia de stiri, dar mai ales ultimele luni ale vietii sale si moartea sa.

O prietena mi-a trimis pe email un material despre un medic care a descoperit un tratament pentru cancer. Aveti la dispozitie pana pe 20 iunie un film documentar - "Burzynski - The Movie". Privind filmul m-am gandit in permanenta la Marius, la sansele pe care le-ar fi avut daca ar fi trait in alta tara, daca ar fi beneficiat de tratament mult mai bun.

Aici este filmul in engleza, netitrat.


Marius a murit pe 19 mai 2004, la varsta de 25 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu