Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 iunie 2011

Alexandru a fost crestinat

Alexandru a fost crestinat astazi. L-am rugat, inainte sa plecam de acasa, sa fie cuminte, sa nu planga pentru ca mergem la Doamne Doamne. Si m-a ascultat. A scancit doar dupa ce a fost scos din cristelnita. Parintele l-a bagat cu capul in apa si s-a speriat. Mi s-a oprit inima in loc cand l-am vazut cum se inroseste!

Le multumesc tuturor celor care au participat la slujba, le multumesc pentru daruri! Unul a fost mai de suflet si l-am aratat tuturor cu mandrie. Zilele urmatoare o sa inramam desenul cu Alexandru si o sa-l asezam in dormitor.

Iata cateva fotografii.


Acesta este desenul primit de Alexandru de la Maria, o fetita dulce care va implini pe 30 iunie 1 anisor.


Alexandru imbracat in frac alaturi de nepoata sa, Daria (care e mai mare decat mosul ei cu o saptamana).


Botezul a avut loc la Biserica Sfantul Nicolae Domnesc, unde ne-am cununat pe 16 iunie 2002, in urma cu 9 ani.


Alexandru Cristian si nana lui Cristina. In fotografie se vede si Smaranda, nepotica mea de un an si trei luni. Smarandita mea a pus stapanire pe biserica de la bun inceput, nu a stat locului o clipa si putin a lipsit sa nu ajunga in Altar.

Un comentariu:

  1. Felicitari, Alexandru! Sa fii sanatos si sa-ti fericesti parintii! Sa-ti iubesti si sa-ti respecti nanutii si sa-L ai mereu aproape, in gand si in inima, pe Doamne-Doamne!

    RăspundețiȘtergere