Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 mai 2011

Executie invaluita in mister

L-au executat pe Osama. Prima mea reactie - neincrederea. M-am transformat in Toma Necredinciosul si astept probe. Am inteles ca fotografia prezentata de pakistanezi s-a dovedit a fi trucata.

Am mai multe dileme in privinta acestui eveniment:
1. Cand a fost ucis Osama?
Ca sa iasa Obama si sa vorbeasca despre uciderea lui Osama inseamna ca americanii au facut probe ADN si alte verificari. Acestea necesita timp, nu poti sa te joci cu analizele.
2. L-au aruncat in mare pe Osama?
Refuz sa cred acest lucru. De ce ar fi procedat asa americanii? Ca sa evite aparitia unui loc de pelerinaj la mormantul lui Osama?
3. De ce a avut nevoie America de 10 ani ca sa-l execute pe Osama ben Laden?
Am inteles ca teroristul nr. 1 statea intr-o vila luxoasa, de 1 milion de dolari.
4. Cand vor fi prezentate imaginile de la executie?
Au aparut deja imagini cu camera in care a fost ucis Osama. Am inteles ca acea casa avea ziduri groase de 3 metri, era o adevarata fortareata.
5. Chiar nu putea fi capturat viu Osama?
Le-a fost frica americanilor de un proces? Pana si romanii au "aranjat" unul in cazul Ceausestilor. Le-a fost fric de ce ar fi putut spune Osama?

Acum ma astept ca americanii sa scoata anul acesta un film despre ben Laden, in care sa se dea eroi destepti. Cu siguranta vor aparea si carti pe aceasta tema. M-ar interesa, insa, cartile scoase de membrii de familie ai teroristului, sau de colaboratorii sai foarte apropiati care sa furnizeze si fotografii facute in ultimii ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu