Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 mai 2011

Administratia Nichita = Dezinteres fata de cetatean

Cu o saptamana inainte sa nasc m-am dus la centrul Primariei, din cartierul Nicolina si am depus o sesizare care il vizeaza pe un vecin. Este vorba despre o incalcare a legii facuta de seful de scara. De ce are atata tupeu acest domn va spun in cele ce urmeaza:

- este sef de scara;
- lucreaza la una dintre societatile subordonate Primariei, nu este sef, are un job obisnuit;
- este membru PSD (am intrat in posesia unei liste cu sefii de organizatii locale PSD - este vorba despre oamenii de la baza piramidei, sefii celulelor de cartier. Intre acesti sefi l-am regasit pe vecinul meu. Individul a fost si la ziua primarului, pe 15 septembrie, la Palatul Roznovanu. L-am vazut pe imaginile filmate de colegii mei cum infuleca mancarea de pe mese).
_____________________________________________

M-am hotarat sa fac publica aceasta poveste deoarece functionarii Administratiei Nichita isi bat joc de cetateni. Nu am facut presiuni, nu am apelat la cunostinte, pur si simplu am depus o sesizare pe 23 martie 2011. Si am asteptat. Am asteptat. Am asteptat.
Am fost sunata de cineva de la Primarie (nu dau inca nume), imediat dupa Paste, si intrebata de situatia semnalata. Abia atunci si-au dat seama cine se afla in spatele sesizarii. Mi s-a promis ca voi primi raspuns in timp util, dar nu s-a intamplat asa.

Am intrat in luna mai, nu am primit adresa de raspuns de la Primarie, iar situatia semnalata de mine nu s-a corectat. Ii suspectez pe functionari ca vor incerca "sa impace si capra si varza". Adica sa nu fie nici pe-a mea, nici pe-a sefului de scara. Ii avertizez pe aceasta cale ca NU LE VA MERGE!

Speta nu o discut ACUM ca sa nu fiu acuzata ca fac presiuni. Voi reveni pe acest subiect pentru ca sunt hotarata sa fac scandal daca nu se aplica legea!

Deocamdata, acord nota 2 functionarilor din Primaria Municipiului Iasi. 1 acord din oficiu si 1 pentru ca cineva a pus mana pe telefon si a sunat petentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu