Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 aprilie 2011

Stiri care ma deprima

Sotul meu a schimbat astazi canalul imediat ce a inceput stirea despre femeia care si-a brutalizat fetita de doua luni.

Inainte sa raman insarcinata urmaream stirile de tipul acesta plangand si urandu-le pe cele care isi terorizeaza copiii. Imi amintesc de stirile pe care le faceau reporterii nostri la Spitalul Sfanta Maria, cu copii batuti de parinti (cu pumnii si picioarele, loviti cu capul de usa). Daca as fi putut le-as fi strans de gat pe brute.

Acum, dupa ce a venit in viata noastra Alexandru, nu mai am puterea sa ma uit la asa ceva. Primul lucru pe care l-am facut (auzind capul de stire la Realitatea) a fost sa-mi primesc copilul. Cum poti, Doamne, sa faci asa ceva unui prunc? Oare acea femeie a simtit vreodata bucurie privindu-si copilul in ochi? Ma tem ca nu.

Alexandru e bine! Vinerea viitoare mergem la medicul de familie sa il cantarim, sa vedem cat a luat in greutate. Desi are doar 8 zile, strange puternic cu mainile, impinge cu picioarele. E o minune de copil!

Un comentariu:

  1. Buna ziua!

    Ma numesc Apostu Roxana Elena, si am facut practica in primul an de facultate( Filosofie, specializarea Comunicare si RP) la TELE'M,
    " informatia desteapta".
    Ma bucur sa aud ca aveti un baietel sanatos.
    Va doresc ca ingersul dumneavoastra sa fie sanatos, voios si de ce nu, si un bun jurnalist.

    Salutari tuturor celor de la TELE'M.

    O primavara insorita si cu multe clipe frumoase petrecute alaturi de cei dragi.

    Cu mult entuziasm,
    Apostu Roxana.

    RăspundețiȘtergere