Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Prima zi a lui Alexandru acasa

Vineri ne-au externat de la Elena Doamna. Medicii care m-au operat m-au felicitat pentru felul in care m-am comportat. Am suportat foarte bine durerile si am facut totul ca sa iesim din spital cat mai repede. Alexandru este sanatos si a luat in greutate in spital.

In prima noapte acasa, baiatul nostru s-a trezit o singura data, la ora 4.00. Mai exact, l-am culcat la ora 23.00 si a dormit pana la ora 4.00, apoi, dupa ce l-am schimbat si hranit a dormit tun pana la ora 7.30. Acum doarme bustean si mi-am permis sa ma asez la calculator sa postez randurile astea.

Stiu ca va doriti sa-l vedeti, sa vorbiti cu mine...dar e o perioada in care trebuie sa ne acomodam unul cu celalalt si de aceea va rog sa ma intelegeti ca acum ma dedic doar lui. Pana si Zombie a inteles. Ne auzim!

Un comentariu:

  1. Felicitari! Am aflat pe surse ca sunteti bine si ma bucur sa aud asta.Bineinteles ca astept pe mail si o fotografie cu Alexandru. Sa ii spui puiutului tau ca ii trimit un pupic.

    RăspundețiȘtergere