Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ma internez iar. S-ar putea ca maine sa fie operatia

Mi-a cerut doctorita sa merg in aceasta seara la spital. Mi-a spus inca de joi sa nu mai mananc nimic dupa ora 14.00. La telefon, astazi, mi-a cerut acelasi lucru. Am luat ultima masa la 13.30 si gata. Poate imi voi lua niste ceai la mine si apa plata. Atat. As fi preferat ca ultima noapte sa o petrec acasa. Sunt sigura ca nu voi putea inchide ochii pana dimineata.

Am intrebat-o daca ma opereaza SIGUR maine. Si mi-a spus ca asa vrea, ca sa scap de stres. Adevarul este ca ultimele zile au fost groaznice.

Prin urmare, nu stiu pe cati voi putea anunta maine. Dar vor fi unii care vor sti. Si, cum vestile se duc din gura in gura, nu ma indoiesc ca se va afla ca am nascut si ca sunt bine.

Nu promit ca astazi voi raspunde la telefon. Am o stare ciudata, de dimineata. Ma rog ca totul sa fie bine cu Alexandru si cu mine. Ma rog sa scap cat mai repede din spital sa va pot trimite poze cu baiatul meu cel mare si cuminte.

De vizite, nu stiu ce sa zic. Stiu ca fetele mele de la Tele M ar vrea sa vina sa ma vada. Dar in prima zi e exclus. Ma voi simti rau dupa operatie. De a doua zi, pot primi vizite. Si cu putin noroc, il veti putea vedea si pe Alexandru.

Ne auzim!

Un comentariu: