Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 aprilie 2011

Mi-e rusine ca traiesc in Romania

Da, ma doare sufletul dar trebuie s-o spun raspicat: mi-e rusine ca traiesc in Romania. Imaginile cu ingramadeala de la produsele promotionale imi fac rau. Si busculadele nu se petrec doar in judetele sarace ale Moldovei. Se petrec peste tot in tara asta.

Credeam ca se ingramadesc doar pensionarii, dar in imagini se observa si oameni tineri. Ulei, detergent, cafea...Chiar merita sa te calci in picioare, sa lesini la rand pentru o punga cu cafea mai ieftina?

Se statea la coada si pe vremea lui Ceausescu, ore intregi. Dar atunci nu se inghesuia lumea asa. Ce se intampla in aceste zile tine de educatie, de civilizatie. Consider ca s-ar putea pastra ordinea, daca cei de la magazine s-ar implica mai mult. Adica, ar trebui sa-i anunte pe cei de afara ca nu vor intra daca se inghesuie. Ce-or sa faca? Or sa sparga vitrinele? Le sparg, ajung la puscarie.

Imi amintesc de o stire de acum 2 luni, cand lumea s-a inghesuit sa cumpere produsele scoase la vanzare de o Directie de Finante. Si reporterii au intervievat cativa pensionari care au stat la rand si 3 ore, dar nu au luat nimic. "Am venit si noi sa vedem ce au de vanzare", a fost raspunsul unui mos. Aberant! Jenant! Odios! Prostie! Saracie! Lipsa de educatie! Romania!

3 comentarii:

  1. Intradevar, toate la un loc: aberant, jenant, samd.
    Aia de la magazine nu au ce sa faca, imi amintesc ca s-a intamplat cam acelasi lucru cu o promotie la rochii de mireasa in SUA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, realitatea asta nu-i o pacaleala...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-au spus colegii de la Realitatea ca astazi a fost promotie si la un magazin din Pascani. Si, culmea, acolo nu prea s-a inghesuit lumea. Cica au fost vreo 150 de persoane dar "ghionturile" au fost finutze. Ma mir...

    RăspundețiȘtergere