Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 aprilie 2011

La Iasi se fura ecografele din spitale...

Glumea sotul meu in urma cu ceva vreme ca are de gand sa cumpere un ecograf. Asta pentru ca eu am fost obsedata (nu exagerez cu nimic cand spun asa ceva despre mine) de-a lungul celor 9 luni sa fac ecografii cat de des pot pentru a-l vedea pe Alexandru, pentru a ma asigura ca este bine acolo in burtica.

Ei bine, sa stiti ca nu eu am furat ecograful de la Targu Frumos. Cand am aflat stirea mi-a venit sa rad. Dar cand am aflat detaliile...De astazi spitalul este transformat in camin de batrani. Hotii au dat lovitura aseara. Au furat ecograful estimat la 27.000 lei. Nu cred ca era unul performant. Ce hoti informati! Mi-e sa nu avem surprize cand vor fi prinsi acesti infractori. Am eu o presimtire...

Bun, acum ca l-au furat, ce vor face cu el? Unde il vand? Cine il cumpara? Vreun medic de tara care vrea sa-si extinda paleta de servicii?! Vom trai si vom vedea! Romania este tara tuturor posibilitatilor!

2 comentarii:

  1. Mai mult ca sigur este o razbunare a vreunui fost angajat al Spitalului din Targu Frumos. Cine putea sa plece in brate cu un asa aparat, care e destul de voluminos? Doar un angajt, clar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil n-o sa-i prinda cat traim noi, deci n-o sa vedem nimic :)

    RăspundețiȘtergere