Totalul afișărilor de pagină

duminică, 13 martie 2011

O zi de sambata plina

Se incheie prima saptamana de asteptare. Imi spuneam la inceput ca timpul va trece extrem de greu. Dar am reusit sa ma echilibrez emotional cat de cat. M-am ocupat de hainele lui Alexandru, sa le calc, sa le asez in sertare. A inceput sa mi se "inmoaie" inima, imaginandu-mi cum ii va sta cu o anumita caciula simpatica, sau cu un body viu colorat.

Sambata am iesit cu sotul meu la plimbare pe bulevardul Stefan cel Mare. Am vrut sa mananc o inghetata si sa stau pe o banca. Ne-am oprit langa BNR. Doi batrani se certau cu doua tinere, langa noi. Am "tras cu urechea" sa aflam motivul disputei: fetele aruncau seminte pe jos. Cei doi soti s-au indepartat negri de suparare, iar fetele au ramas in urma razand de ei.

Iulian, ducandu-se sa duca mucul de tigara chiar la cosul de langa fete, le-a spus: "degeaba radeti de ei, au dreptate, de ce dati cojile pe jos". "Dar le tinem in mana", a spus una dintre fete, razand cu gura pana la urechi. "Si cu alea de sub banca ce e", a intrebat-o sotul meu, fara sa rada. Cand au vazut fetele ca nu e de gluma, banuiesc ca urma sa ma enervez si eu si sa le pus sa culeaga cojile de pe jos, domnisoarele "elegante" s-au ridicat si au plecat, probabil injurandu-ne.

Credeam ca doar femeile care fumeaza pe strada sunt urate. Dar si cele care mananca seminte sunt odioase.
______________________________________________________________

Nu am stat foarte mult pe Stefan, am plecat incet-incet pana spre Palat, unde lasasem masina. Ne-au ajuns din urma doua domnisoare care m-au anuntat ca mi-am uitat geanta pe banca. A plecat Iulian inapoi, gandindu-se ca n-o va mai gasi. Carnetul de gravida cu toate analizele, foile de la cardiolog, de la oftalmolog pe care trebuie sa le tin in permanenta la mine, pastilele, documentele, cardurile...Am simtit ca ma prabusesc. prin urmare, am meritat sa mi se spuna "Tu ai sa uiti copilul in parc, sunt sigur".
______________________________________________________________

Sambata am dat de pomana de sufletul bunicilor mei. Obisnuiesc sa stau la distanta si sa vad ce fac cersetorii. Mi-e frica sa nu arunce ceea ce le dau. Prima fata a scos din plasa banii. Si statea asa cu o privire "tampa", uitandu-se in gol, cu banii in mana. Nu a scos sa manance ceva din plasa, macar un fruct. Pe Splai, in Podu Ros, o batrana oarba. Primise peste 10 colaci, bani mai putini. A spus ca o aduce cineva in acel loc ca sa stranga bani pentru mancare. Exploatarea batranilor. Cred ca avea peste 80 de ani. Ma gandeam ca ar putea deveni tinta altor cersetori, ca sa-i fure banii. Probabil cel care a adus-o la "serviciu" trece periodic sa colecteze fondurile stranse.
______________________________________________________________

S-au intors Cordunenii. I-am vazut pe cativa dintre ei. Suntem vecini de cartier. Au mai slabit. Le-a priit inchisoarea. Sunt imbracati la moda, socializeaza la colt de strada, se aduna cu "baietii" si rad zgomotos. Ce tara! Ce justitie! Jenant! Atata tevatura s-a facut la arestarea lor, atatia bani s-au cheltuit sa disloce elicoptere si forte de ordine! Doar ca sa arate cineva ca statul e puternic si ca in orice moment poate strange clanurile. Probabil i-au eliberat acum pe Corduneni ca sa-i prinda iar anul viitor sau peste doi ani. Ca asa a spus domnul Basescu! Le-a dat autoritatilor tema sa termine cu clanurile din Romania in cel mult 3 ani! Imi vine sa rid!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu