Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 februarie 2011

ULTIMA ZI DE MUNCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iulian m-a adus astazi la serviciu la 8.30. E ultima mea zi de munca. Mi-am strans ultimele lucruri, fotografii, suveniruri si alte nimicuri cu incarcatura sentimentala.

As fi vrut sa merg astazi la medic, dar acasa a inceput munca. E santier de la 8 dimineata. Baietii au scos mobila din dormitor iar acum sunt plecati la cumparaturi. Sotul meu s-a gandit sa faca o camera vesela - albastru, portocaliu, violet. Peretele de care va fi lipit patul copilului il voi picta eu.
__________________________________________________________________
Astazi va fi ultima zi cand voi raspunde la telefonul de serviciu. Va voi anunta noul meu numar, rand pe rand. Voi alimenta blogul in asa fel incat sa stiti ce se intampla cu mine. Cu noi, de fapt.
__________________________________________________________________

3 comentarii:

  1. Ma bucur foarte mult pentru tine! Sa profiti din plin de orice clipa! Te rog sa nu te mai gandesti la cei din jurul tau! E timpul sa te gandesti la tine si la Alexandru! Fii optimista si ai sa vezi cum timpul zboara! Sincer mi-ar place sa petrec o zi cu tine, sa ne plimbam si sa depanam amintiri :)

    P.S. Miss y, Gianiii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Miha. Gratie lui Aurel Dobasu a aflat tot Iasul in ce culori va fi vopsita camera copilului! Ma asteptam sa faca selectie intre informatiile postate pe blog. Dar asta este! Ma bucur ca scap si de aceste mici mizerii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa cred...Tu le numesti "mici mizerii", dar te afecteaza, stiu! Oare ce suflet trebuie sa ai ca sa fii in stare sa faci asa ceva... sau mai bine zis, are suflet, e om?!

    P.S. Cred ca esti invidiata ;)

    RăspundețiȘtergere