Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 februarie 2011

Marti este ultima zi de munca!

Am plecat de acasa pe jos, la 8 fara 10, chiar daca era frig. Am vrut sa fac miscare. Nu mai mersesem de mult pe jos pe distante mari. Incet, incet, am reusit sa ajung la Filarmonica, in statia de tramvai. Am facut 50 de minute din Nicolina pana in centru. Altadata faceam distanta asta in 20 si ceva de minute.

Putina lume pe strada. Nu stiu daca am vazut doi barbati cu buchete de flori in maini. Tarabe putine, lucruri urate care sa fie facute cadou de Sfantul Valentin.

_____________________________________________________________________

Sper ca ziua de astazi sa treaca repede, nu ca cea de vineri, cand subiectele veneau si veneau peste noi si cand nu mai aveam pe cine trimite la stiri.

Redactor sef (cu acte) ramane in locul meu Ciprian Mandruta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu