Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 februarie 2011

Alexandru are astazi 33 saptamani si 3 zile

Am fost la medic sa-l vedem pe Alexandru. Nu mai fusesem de o luna si ardeam de nerabdare sa-l vad, sa aflu ca e bine.

Baiatul meu e deja pozitionat cu capul in jos. Astazi avea 33 saptamani si 3 zile. Imi arata doctorita pe ecograf pozitia corpului si imi dadeam seama cu ce ma lovea in ficat, cu ce imi tragea in partea stanga (acolo sta cu fundul).

Este un copil mare. Era linistit - inima ii batea cu 127 batai pe minut (nici mult, nici putin, se inscrie in normal, a spus medicul).

Trebuie sa iau Magneziu, Ca cu D3 si sa continui cu Fe.

M-am speriat cand am auzit ca de la 36 saptamani (teoretic) se poate naste in orice moment. Aceasta inseamna peste 3 saptamani. Sper sa nu fie un copil atat de grabit.

Saptamana viitoare trebuie sa imi fac un control la inima si la ochi. Sa ma pregatesc pentru cezariana. Anestezia va fi rahidiana, "m-a linistit" doctorita. Iulian mi-a descris deja ce simt inainte si dupa.

Voi reveni la control peste 4 saptamani (la 37 saptamani) - daca totul este bine pana atunci.
_______________________________________________________________________
Ieri am plecat de la serviciu plangand. Am rezistat pana am iesit pe usa de la intrare, ca sa nu ma vada colegii. Imi va fi greu fara ei. Drept dovada, azi noapte am visat o sedinta de sumar la care discutam un subiect interesant - un caz de moarte suspecta.

Astazi, abia am asteptat sa primesc emailul cu ordinea de la stiri, sa vad ce vor da colegii la jurnal.

In prima zi de concediu mi-am umplut timpul facand curat in casa. Nu mi-a fost chiar atat de greu. In camera mea si a lui Alexandru s-a terminat de dat cu var inca de aseara. Daca ar vedea Boc aceasta incapere, mi-ar da un premiu! Este varuita in portocaliu si violet (PDL si "flacara violet"). Niste culori atat de placute!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu