Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 ianuarie 2011

O noua criza, la serviciu

E un facut! Mi se face rau in jurul orei 12.00. Totusi, criza nu a durat la fel de mult. Vedere incetosata, tensiune scazuta. Nu m-am mai intins. Am decis sa ies afara si sa fac cativa pasi. M-am tarat (la propriu) pana la Super Copou sa imi iau pastile. Uitasem acasa pastilele cu fier.

M-a atacat  o haita de caini. Doi s-au repezit la picioarele mele, sa ma prinda. M-am lipit de o masina si am inceput sa plang, uitandu-ma la trecatorii aflati la distanta. Nu aveam putere sa strig dupa ajutor. Dar oamenii si-au dat seama ce se intampla. Si-au dat seama ca sunt insarcinata.

Un barbat a strigat cu putere si cainii s-au indepartat de mine latrand.

Din cauza emotiei, au aparut contractiile si durerile. Am luat pastile de la farmacie, am luat fructe, am mancat si m-am mai linistit.

Trebuie sa rezist. Nu mai e mult pana la concediu. AMR 19 zile.

Un comentariu:

  1. cand citesc AMR parca citesc un roman horrror. Tu realizezi ce ti se intampla zilnic????? Pe mine ma sperie, sincer

    RăspundețiȘtergere