Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 ianuarie 2011

AMR: 16 zile

Doamne, cum zboara timpul asta! In loc sa fiu mai relaxata la gandul ca voi scapa de nebuneala de la job si ma voi putea ocupa doar de mine si de Alexandru, stresul creste.

Am facut o "infuzie" de Piatra Neamt, de vineri seara pana duminica dimineata. I-am luat prins surprindere pe ai mei, intrand in casa la ora 21.00.

M-am relaxat jucandu-ma cu Smaranda, i-am facut baie (e o ratusca!), i-am taiat unghiutele...Cu emotie, dar m-am descurcat. A fost ideea Ioanei sa ma puna la incercare: "hei, mai ai putin si vine Alexandru, ia exerseaza".

Am profitat de ocazie sa il testam si pe Zombie, sa vedem cum reactioneaza langa un copil. Trebuie sa fim foarte atenti!

Pe drumul spre casa am avut parte de privelisti superbe. Copaci incarcati de chiciura, soare abia vazandu-se prin ceata. Minus 14 grade. Imediat ce am trecut de Roman, atmosfera s-a eliberat, iar la Iasi erau minus 5 grade.
____________________

Am fost tentata sa scriu si despre baiatul de 14 ani, din Bratesti, care s-a spanzurat dupa o cearta cu parintii si care acum devine donator de organe. Dar subiectul e prea deprimant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu