Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 26 ianuarie 2011

AMR: 20 zile

Ieri mi-a fost prea rau ca sa pot scrie. La serviciu mi-a luat mai mult de o ora sa-mi revin. Intre 12.30 si 14 am fost neom. Nu intelegeam nimic din ce mi se spunea. Lumea incerca sa ma faca sa-mi revin, dar eu ma duceam....ma duceam....ma duceam...in gol.

Nu stiu ce sa mai cred. Iau pastile de cateva zile si parca mi-e mai rau. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu as fi luat. Cadeam pe strada?

Ieri nimic nu mi-a generat starea. Nu m-am suparat, nu m-am enervat, nu m-am certat. Ba chiar mancasem ceva, la 12.00. Imi luasem si vitaminele. Si, gata. S-a rupt filmul. Am vazut in ceata, apoi n-am mai vazut nimic la monitor, nu ma mai puteam concentra la ce emiteau ceilalti. Urat.

Alexandru a miscat ieri toata ziua. Abia seara s-a linistit. Am dormit. In sfarsit am dormit mai bine azi noapte. M-am trezit de cel mult 10 ori. Ha, ha, ha. Va intrebati, probabil, cum arata o noapte nelinistita. Pai in noaptea aia nelinistita nu dorm. E un somn de veghe.

Vorba Veveritei: daca auzi pe cineva spunand ca sarcina e super frumoasa, ca pluteste, ca se simte ok, da-i o palma peste cap sa-si revina. 

2 comentarii:

  1. Cu palme peste cap (dar mai mult fara), eu am avut noroc de o sarcina frumoasa. Chiar si starile de rau imi erau programate. Simteam un nod in gat, dar puteam astepta pana ajungeam la o baie (libera).
    Nu scriu toate astea ca sa va fac in ciuda. Din contra. Nici ca sa va spun ceva ce nu stiti deja. Dar vreau sa va spun eu :) Tot raul de care "beneficiati" va va fi rasplatit cu varf si indesat! Cand il veti tine pe Alexandru in brate, toate vi se vor parea aievea. Orice sacrificiu e prea mic, in comparatie cu minunea care se naste din noi!
    Putere multa! Mai e putin. Intre doua stari de rau, bucurati-va!
    Nu ne cunoastem. Dar, cu ajutorul dumneavoastra, eu retraiesc momente de vis! Abia astept si postarile in care veti povesti nazdravaniile lui Alexandru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru sprijin. Inseamna mult! Sa stii ca te citesc pe blog de ceva vreme. Imi place ce gasesc acolo!

    RăspundețiȘtergere