Totalul afișărilor de pagină

luni, 24 ianuarie 2011

AMR: 22 zile

S-ar putea ca demersul meu sa enerveze si multi sa-si spuna "ce tot numara femeia asta zilele?". Pe mine ma relaxeaza teribil sa tai zilele in calendar.

Ma simt rau. M-am simtit rau in week-end. Nu ma mai pot odihni. Nu mai am rabdare. Nu mai am chef. Nu mai pot asculta. Nu ma mai inteleg cu cei din jurul meu.

Prin urmare, cer intelege din partea celorlalti. Pentru ca eu nu mai pot da nimic acum. Doar dureri de cap altora.

Un comentariu:

  1. Eu te inteleg :) Mai e un pic Giani si scapi! Si ai sa fii cea mai fericita mamica :D ! Mai e un hop! Si eu numar zilele aici in Bucuresti...insa nu mi-am dat seama de fapt ce astept, de ce tai zilele in calendar. Simt asa ca urmeaza o schimbare, ca viata mea ar trebui sa i-a un alt drum...inca nu stiu care ar fi acela...

    RăspundețiȘtergere