Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 octombrie 2010

Prima zi la serviciu

Am revenit la munca. Raspund la telefon. Dar va rog sa nu ma asaltati inca. Trebuie sa ma reobisnuiesc cu ritmul initial.

Azi a fost ok, colegii m-au primit super bine. Mi-a fost dor de ei, sper ca sentimentul a fost acelasi!

Daca ar fi fost dupa doctorita mea nu m-ar fi lasat sa ma intorc. Mi-a spus ca imi asum asta si ca asteapta telefon de la mine daca ma simt rau.

Am ramas datoare cu vesti despre BB. S-ar putea sa fie baiat! Deci Alexandru.

Vineri l-am vazut iarasi la eco. Statea cu capul in jos si isi tinea mana la cap. Se gandea la ceva, poate. Era linistit, ii batea inima tare de tot. Peste doua saptamani facem triplul test si scapam de tot stresul legat de anomalii. Sper.

O sa revin cu amanunte. Sper sa fie numai de bine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu