Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Prima saptamana s-a incheiat cu bine

Prima saptamana de munca, la job, s-a incheiat cu bine. Am batut si recordul de a nu-mi suna ginecologul. Saraca, imi spusese ca se asteapta la un telefon dupa prima saptamana. Slava Domnului, mi-a fost ok, nu au revenit sangerarile. Si cu nervii a fost ok (MULTUMESC COLEGILOR PENTRU ASTA).

Saptamana viitoare vom face triplu test pentru depistarea eventualelor anomalii. Nu am emotii (inca).
Stateam pe forumuri si am gasit o povestioara superba, scrisa de o mamica. (Redau un mic fragment aici)

"David a fost apoi bucuria bunicilor, surpriza cea mare a colegilor si prietenilor si zilele mele interminabile in care mi-era rau 24 de ore din 24. David a fost apoi fetitza. Asa s-a vazut la un superecograf intr-o zi de mai.


Colegu n-a ajuns in timp util si cand coboram pe scarile clinicii l-am gasit rosu de efort si transpirat si tot ce-a mai putut sa spuna a fost “SPER CA N-AI INTRAT FARA MINE!” Dar programarea e programare. Inimioara o vazusem dar acum o si auzisem. Bineinteles ca eu “taff woman” n-am lasat nici o lacrima sa curga. Dar ma durea asa de tare gatul! Efortul sa ma stapanesc fusese asa de mare ca a trebuit sa inghit de prea multe ori in sec.

David a fost apoi MARA, scris cu un marker negru pe caseta video pe care inregistrasem ecografia.

David a fost apoi baiat. La numai doua saptamani dupa marea ecografie dr. meu ginecolog mi-a spus : ”VEZI? ASTEA DOUA SUNT COITZELE!”


Fac ochii mari si-l pun sa jure ca asa e.
Spune: “ESTI NEBUNA, DA UITE, NA, JUR! E BAIAT!”


Tot nu cred si-l pun sa jure cu mainile la vedere.
Rade, ia mainile de pe ecograf, mi le aseaza in fata si cu degetele rasfirate spune: “E BAIAT, NEBUNO! JUR! ESTI MULTZUMITA?”


Zic : “NU. EU VOIAM FETITZA!”
Minteam cu nerusinare, dar mi-era frica sa si spun “baiat”, de parca as fi putut sa cobesc".


Doamne, sper sa nu traiesc si eu asemenea lucruri.
Am ris cu lacrimi citind povestioara, dar parca nu as vrea sa trec prin asemenea emotii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu