Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 octombrie 2010

TT a iesit bine! Gata cu stresul!

Astazi am scapat si de emotiile generate de rezultatele de la Triplul Test. Sunt toate in parametri normali, adica risc scazut de anomalii (Tr 18, Tr 21, de tub neural).

BB-ul e bine, are 16 saptamani si 3 zile. Am inceput sa-l simt. E o senzatie stranie, ca si cum as avea un viermisor sub piele. Abia astept sa devina evidente miscarile lui.

E un lungan! E un copil mare. Va avea sigur peste 3500 grame, mi-a spus doctorita.
Nu stiu inca ce este, baiat sau fetita. Abia astept sa aflu. I-am vazut ieri capul, profilul, gura, pare dragut.

Inchei maine a doua saptamana de serviciu. Am trecut cu bine de ea, desi au fost cateva momente mai ciudate. Am incercat sa nu ma enervez (TARE) si cred ca am reusit. E altfel fata de primele luni de sarcina. Acum constientizez raspunderea ENORMA pe care o am fata de bebelusul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu