Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 iulie 2010

Veverita Tirigong a fost furata!

Astazi am fost cu totii la cununia civila a Adinei (Veverita Tirigong). Fata asta este toata numai suflet. Ne-a facut pe toti sa ne simtim excelent. A trecut peste emotii, peste toate si ne-a binedispus.

Imi va ramane mult in minte strigatul ala prelung "Daaaaaaa" cand a fost intrebata de ofiterul starii civile daca se casatoreste. A fost unic, strigat din suflet.

Nu stiu de ce, dar mi-o imaginez pe Adina lucrand intr-un spital pentru copii bolnavi de cancer. Sa-i dea Dumnezeu putere sa reziste, sa aiba acelasi tonus! Eu pe fata asta nu am vazut-o niciodata suparata, nervoasa. Nici nu mi-as dori.

Dupa povestea Madalinei Manole, parca incerc sa "citesc" oamenii mai atent, sa imi dau seama daca ei sunt adevarati sau poarta o masca. Veve' nu poarta masca. E la fel de "nebuna" cu toti.

Mi-ar fi placut sa fiu la fel, sa starnesc in jurul meu bucurie, nu teama si crispare.

Casa de piatra, Adina! Si sa-ti dea Dumnezeu ce-ti doresti tu cel mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu