Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 iulie 2010

Am fost sfatuita sa am grija cu Zapodeanu

Primele reactii dupa emisiunea de la Realitatea TV trebuie facute publice.

Cei mai multi au spus: "poate acum se va face dreptate". Adica judecatoarea Camelia Acrasmaritei sa fie pusa la punct si sa fie obligata sa respecte legea.

Au fost, insa, si indivizi "slabi de inger" care au venit sa-mi sopteasca urmatoarele: "Ai grija cu Zapodeanu, e periculos. E razbunator". Si le-am spus razand: "asta este, daca o sa ma calce masina sa stii adevarata cauza a accidentului rutier".

Cred ca ar trebui sa le fie frica celor care fac marsavii, celor care fura, care dau in cap, care mint, care jefuiesc banul public, care omoara, violeaza.

Mesaj pentru toti: "Nu mi-e frica de Ioan Zapodeanu".

Altcuiva i-a fost. I s-a transmis ca daca nu se linisteste va fi nevoita sa plece din oras. Ce-i drept, a plecat. Si nu doar din Iasi, ci din tara.

Singurul de care mi-e frica este Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu