Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 aprilie 2010

Unde fugi, Loredana?

Am fost unul dintre cei care au sfatui-o pe Loredana Popovici sa anunte oficial ca paraseste Iasul pentru o perioada mai mare de timp. I-am spus prietenei mele .

O invidiez pe Loredana. Cat mi-as dori sa dispar din orasul asta, macar pentru o luna. Mi-as dori, la revenire, sa il gasesc schimbat in bine. Dar in luna aia sa nu aud nimic despre Iasi.

Imi spunea mama recent ca este speriata de orasul in care traiesc. Nu este zi in care sa nu auda de crime, violuri, accidente, scandaluri. Gratie colegilor de la TV-urile nationale. Busculada masinilor de gaurit de la magazinul din Nicolina a fost subiect national mai bine de o saptamana. A ris toata tara de noi. Moldoveni prosti! Cand am vazut stirea cu londonezii care s-au batut in fata unui magazin de haine m-am simtit razbunata.

Ideea e: si asa suntem saraci si nenorociti, dar parca si mai mult rau ne facem promovand atatea evenimente negative si facand din tintar-armasar.

Prin urmare, Loredana, fugi in lume, odihneste-te, observa si revino cu forte proaspete.

Scenarii vor fi create dupa plecarea ta! Nu ai cum sa scapi. Tii minte cand am fost intrebata cu cine te mariti, cand erai la doua scaune distanta, la Primarie? Gura lumii sloboda...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu