Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 ianuarie 2012

Cei doi copii abandonati au pneumonie

Am mai aflat cate ceva despre cei doi bebelusi abandonati, ingrijiti la Spitalul Sfanta Maria. Sunt rahitici, au amandoi pneumonie si hernie. Prietena mea mi-a spus ca plang tot timpul, de altfel ii aud si eu cand vorbesc cu ea la telefon. Bebelusii sunt atat de mici incat cadrele medicale i-au pus pe amandoi in acelasi patut. Sunt hraniti din 3 in 3 ore cu mancare, li se face tratament si atat. Sunt lasati sa planga non-stop.

Cand copilul ii este bolnav, o mama il tine la piept, ii vorbeste, il leagana si incearca sa-l linisteasca. Cei doi bebelusi abandonati sunt tinuti in viata, atat face pentru ei statul roman.

Prietena mea mi-a mai spus ca a fost adus la spital un alt copil abandonat, gasit zilele trecute pe niste tevi, probabil de agent termic. Si acesta va avea soarta celor doi daca nu va fi dat in asistenta maternala, sau daca nu va fi dat spre adoptie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu