Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 august 2011

Dragoste de furat

Fata cea mare e in al doilea an de Master in Bucuresti, iar cea mica tocmai a reusit la Medicina. Nu a trecut un an de cand i-a murit sotia, de cancer, iar el iubeste. Nu spun din nou pentru ca nu stiu daca prima casnicie a insemnat dragoste. Imi amintesc scandalurile care rabufneau de la geamurile lor si imi spuneam ca e un badaran care nu-si merita sotia.

Acum, indragostitul trecut bine de tinerete arata a flacau si se comporta ca un licean nebun. Mai exact fura trandafiri din gradina noastra. L-am vazut intr-o dimineata fugind pe langa blocul nostru pana in spate, unde este gradinita si intorcandu-se tot in fuga si tinand ceva la spate. I-am spus mamei cine este hotul de trandafiri. Observase si ea saraca florile taiate cu cutitul, nu rupte, cum fac de obicei copiii si tiganii.

Indragostitului ii plac doar trandafirii rosii si rozalii, de aceea cei albi si galbeni au fost crutati. Acum stau si ma intreb, daca iubeste, de ce nu-i duce iubitei sale mult mai tinere un trandafir cumparat? Apoi, chiar sa nu-l intereseze ca fura din gradina unei vecine pe care o vede saptamanal cum ingrijeste florile? Nu e un parc, nu e un teren abandonat, e gradina cuiva care investeste bani in florarit: soiuri deosebite pe care le stropeste cu tot felul de substante impotriva ganganiilor si a altor boli.

Cu totii am furat o floare dintr-o gradina. Ne-a placut, poate, sau am vrut sa o daruim cuiva drag. Dar ceea ce face vecinul meu indragostit se numeste furt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu