Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 iulie 2011

Veste buna. Vindecat complet

Am facut o noua ecografie de sold la dr. Catalin Botez (de la Spitalul Sfanta Maria). A costat 100 RON (pentru cei interesati e bine sa stie ca prima a costat 150 RON, iar de la a doua au practicat reducere). Nu i-a prea convenit baiatului meu cand a fost asezat intr-un dispozitiv menit sa-l tina fix. A plans la final, cand medicul a aprins lumina. Dr. Catalin Botez a masurat unghiurile la femur si a spus ca totul este bine.

Alexandru e sanatos acum. Asteptand sa intram in cabinet am vazut o fetita purtand acelasi tip de orteza. I-am linistit pe parinti spunandu-le ca fetita se va vindeca rapid de displazia de sold. Imi amintesc cat de terorizata am fost in ziua in care Alexandru a fost diagnosticat cu displazie bilaterala de sold si cand medicul ne-a spus ca trebuie sa poarte orteza 22 ore din 24. Si ca daca organismul nu se va dezvolta normal va fi nevoie de gips. Ne-a mai spus ca noi vom suferi mai mult decat copilul. Si asa a fost. Baiatul a fost relaxat, rareori a plans cand i-am pus hamul (scranciobul, asa ii spuneam). In a doua luna, a purtat orteza 10 - 12 ore pe zi. Obisnuiam sa i-o montez seara, dupa baie, pe la 20.00 si o tineam pana a doua zi dimineata la 8.00.

Urmatoarea consultatie va fi intre 6 si 8 luni.

Acum ne pregatim de dintisorii de lapte. De vreo cateva zile copilul nostru este agitat, roade suzeta de parca ar vrea sa o distruga, isi baga mainile pe gat si plange. Plange chiar si afara, cand il scoatem in carucior. Or, Alexandru dormea inainte si 2 ore in carut!

Citind despre aparitia dintilor, am aflat ca Napoleon s-a nascut cu un dinte, la fel si Iulius Caesar. Alexandru are acum 3 luni si 4 zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu