Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 iunie 2011

Indeletnicire de pensionar

Dimineata am iesit din casa ininte de 6, cu Alexandru in cosulet si cu Zombie (fara lesa). Am mers in parcul din apropiere si am stat pe o banca. Nu mai pot face kilometri cu baiatul in cos pentru ca imi taie mainile.

Pentru mai bine de un sfert de ora am fost spectator la un spectacol aeronautic. Un batranel (sigur pensionar) si-a scos avionul (un model de vreo 60 cm lungime) in parc si l-a coordonat in aer facand tot felul de scheme. Zombie l-a privit mirat, s-ar fi dus sa-l latre pe mos asa cum a facut un maidanez, speriat probabil de nazdravania alba care se tot apropia de sol ca sa-si ia mai apoi zborul spre cer cu si mai multa forta.

Se vedea ca omul este experimentat: avionul de jucarie desena pe cer tot felul de cercuri, se inclina cand pe o aripa cand pe alta si chiar a reusit cateva loopinguri.

Micul spectacol a fost urmarit si de doua fete din blocul apropiat, mirate ca avionul se ridica pana la etajul lor (cred ca era etajul 5).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu