Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 iunie 2011

Alexandru a implinit 2 luni

De ziua lui, Alexandru a mers la medicul sau de familie. Creste puiul meu, sa nu fie de deochi. A luat 900 grame (la doua luni are 5.670 grame, la o luna avea 4.760 grame) si a crescut cu 3,5 cm inaltime (are 60,5 cm acum).

I-au fost administrate astazi doua vaccinuri, cate unul in picior. A plans micutul meu de mi s-a rupt inima. Niste tipete scurte si ascutite, s-a facut rosu ca racul fiert, dar toata durerea a disparut cand l-am luat in brate si l-am sarutat. A dormit in bratele mele pana acasa, apoi a mancat bine si iar a adormit. Spre seara a facut febra, dar i-am dat 3 ml de Panadol. Cu supozitoarele cu Paracetamol nu m-am descurcat, recunosc.

Sa speram ca nu va face febra mai mare, oricum ii tin in zona intepaturilor, la cateva ore, comprese reci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu