Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 mai 2011

Targul de 1 iunie din Copou

L-am dus pe Alexandru in aceasta seara in Copou, la targul pentru Ziua Copilului. El a dormit tot timpul in carucior, eu m-am uitat la toate standurile. A primit un clop si doua sepci, de la nana lui. Cristina i-a luat si o jucarie, un Twetie. I-ar fi luat si un costum national, dar nu aveau decat pentru fetite.

Aglomeratie, multi parinti cu copii, multi catei. Spectacol pentru copii, inghetata, gogosi, terasa pentru bautorii de bere.

Vedetele targului au fost doi ponei. Tura costa 5 lei. Copiii au facut coada sa stea in sea.

Cei mai energici au intrat in niste mingi imense si s-au jucat intr-o piscina.

La spectacol am stat pentru o singura piesa. Nu-mi plac copiii care fac playback. E pacat ca invata de la aceasta varsta sa fie falsi. Iulian a stat cu Alexandru si cu Zombie intr-o zona mai linistita, iar eu si cu Cristina ne-am plimbat peste tot, uitandu-ne la produse.

Am primit un pliant care facea reclama la un coafor pentru animale "Ham-ham & Miau-miau". Zombie are alta freza, l-a dus sotul meu la veterinar si a fost ras pana la piele, parca e un sobolan batran. Noi il consideram simpatic, chiar daca starneste rasete pe strada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu