Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 mai 2011

Seful meu de scara - un angajat al Primariei cu mult tupeu

Seful meu de scara m-a facut "nesimtita" in fata a doi politisti locali. Reactioneaza asa dupa ce am depus sesizare la Centrul de cartier al Primariei si dupa ce a fost somat sa dezafecteze spatiul din spatele blocului.

In prima postare pe acest subiect nu am dezvaluit cazul. Ei bine, "domnul" Petru Brighiu - angajat la Directia de Asistenta Comunitara (institutie subordonata Primariei Iasi), membru PSD si sef de scara - isi trage masina in spatele blocului, pe spatiul verde. "Parcarea" este imprejmuita cu gard metalic si are porti mari din plasa.

Am cerut sa se verifice daca individul are acte pentru pamant, iar daca nu are, sa fie obligat sa refaca spatiul verde si sa-si parcheze masina in alta parte.
______________________________________________________

In aceasta seara, am auzit galagie pe scara blocului si am iesit exact in momentul in care "domnul" Brighiu angajat la Directia de Asistenta Comunitara, membru PSD si sef de scara - le spunea politistilor locali: "eu locuiesc aici de 30 de ani, sunt sef de scara si o sa se rezolve". Le-a mai spus politistilor ca "sunt colegi"si i-a mintit ca nu-si trage masina in spatele blocului. Cat despre persoana care a facut sesizarea a spus ca este o "nesimtita".

Politistii nu s-au lasat intimidati, i-au cerut sa-si cenzureze limbajul si l-au somat sa dezafecteze spatiul pana pe 20 mai. Acelasi verdict a fost dat si de inspectorii de la Urbanism.

Atunci i-am rugat pe politisti sa ma asculte, le-am explicat ca "domnul" Brighiu minte, ca in continuare isi trage masina in spatele blocului, seara de seara. I-am invitat pe balcon sa le arat "parcarea". Asa au facut comparatie cu alt spatiu amenajat de un vecin, care a pus flori si arbusti. Le-am cerut sa-si faca datoria si sa aplice legea pentru ca eu vreau sa ma apuc de gradinarit in spatele blocului, dupa 20 mai.

De fata cu politistii locali, "domnul" Brighiu - angajat la Directia de Asistenta Comunitara, membru PSD si sef de scara - ne-a amenintat pe mine si pe sotul meu "o sa va arat el, Tele M si Realitatea".

Le-am spus si politistilor ca nu as fi intervenit daca seful de scara si-ar fi recunoscut vina si ar fi promis ca va dezafecta spatiul. Dar am luat foc cand l-am auzit cum minte si cum ii numeste "colegi" pe cei de la Politia Locala. Nu i-am adresat nicio jignire, pentru ca are par alb in cap si ar putea, la varsta pe care o are, sa-mi fie tata. Atat i-am spus, sa-i fie rusine pentru ca minte si pentru ca m-a numit "nesimtita".
_________________________________________

Domnule primar, domnule director al Directiei de Asistenta Comunitara, poate ar trebui sa faceti cursuri de buna purtare in societate pentru unii functionari. Acesti oameni ar trebui sa fie exemplu pentru comunitate, nu ar trebui sa incalce legile.
_____________________________________________

Iata si prima postare pe acest subiect: http://mgmunteanu.blogspot.com/2011/05/administratia-nichita-dezinteres-fata.html

P.S.:
La aceasta ora (22.00), dl. Brighiu umbla pe la usi sa obtina semnaturi de la locatari doar-doar isi va pastra masina parcata pe spatiul verde, in spatele blocului, chiar sub balconul sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu