Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 mai 2011

Romanii sunt facuti doar sa distruga

M-a sunat Mihaela Obada sa-mi spuna ca se pregateste masacrarea cailor salbatici de la Letea si ca animalele vor ajuge...salam pe masa romanilor. Kanal D trimite astazi echipa in zona sa faca un reportaj pe aceasta tema.

Am citit stirile legate de acest subiect si mi-am facut o cruce mare. Nu-mi vine sa cred ce vremuri traim!

In august 2009 am fost in Delta si am avut ocazia sa ajung si in padurea Letea. Am vazut atunci cateva zeci de cai salbatici. Credeam ca sunt animalele localnicilor lasate sa pasca in voie. Ii tin minte cum galopau cu totii, cum aruncau din copite. Imaginea aceea mi-a inspirat ideea de libertate.

Sper sa nu se ajunga la uciderea acestor animale! Romanii sunt facuti parca sa distruga. Strainii ar da bani frumosi sa vada asemenea locuri. Nu cred ca sunt multe locuri in Europa unde sa existe cai salbatici.

Padurea Letea este rezervatie, prin urmare autoritatile locale sunt obligate sa ingrijeasca flora si fauna. Aceasta inseamna capturarea exemplarelor batrane si bolnave, poate si masuri legale si in acord cu legislatia europeana pentru controlarea inmultirii.

Dar de ce sa-si bata capul romanul cu asa ceva cand mai simplu este sa prinda calul si sa-l faca salam?! Doamne, oare mai prind cativa ani de viata intr-o tara cu adevarat civilizata?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu