Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 mai 2011

AMR pentru seful meu de scara: 11 iunie 2011 (eu am rabdare!)

Am primit raspuns la sesizarea facuta pe 20 martie la Centrul de Cartier Nicolina.

Seful Politiei Locale Iasi, directorul executiv Alexandru Hordila si seful Serviciului Control Urbanism, Ioan Ciobanu semneaza adresa.

"Urmare adresei dumneavoastra inregistrata in evidentele noastre sub numarul mai sus mentionat si a verificarilor efectuate, va comunicam urmatoarele:

Domnul Brighiu Petru a imprejmuit spatiul din vecinatatea blocului 642, str. lacului, nr. 9, cu gard metalic si poarta din plasa de sarma, fara sa detina autorizatie de construire.

Prin nota de control nr. 172/11.05.2011, s-a dispus domnului Brighiu Petru sa dezafecteze imprejmuirea metalica, pana la data de 11.06.2011, in caz contrat se vor aplica prevederile Legii 50/1991 republicata."

Sunt curioasa ce va mai face acum seful meu de scara. Si el si fiul lui au strigat sus si tare ca nu voi avea castig de cauza si ca parcarea lor din spatele blocului e perfect legala. S-a vazut cat de legala e. Vecinul meu a mers din usa in usa cerand semnaturi de la ceilalti locatari, in speranta ca-si va pastra parcarea. S-a plans tuturor ca il deranjam, ca dam muzica tare la 3 noaptea. Adica noi, cu copil de o luna si jumatate, dam muzica tare noaptea?! Asta ma face sa cred ca omul are ceva la mansarda. Cei de la Directia de Asistenta Comunitara ar trebui sa aiba grija pentru viata lor. Brighiu Petru e sofer, din cate mi s-a spus de la Primarie. Eu una nu mi-as risca viata urcand intr-o masina condusa de un bolnav cu nervii. Poate se sesizeaza cineva si il obliga pe individ sa faca (macar) un control psihologic (ar merita unul pshiatric). Dar unul corect, nu din ala platit pentru a obtine parafa in 5 minute.
_____________________________________

Punand titlul la final mi-am dat seama ca data limita este exact in ziua in care il botezam pe Alexandru. Ce-as mai rade sa venim de la botez si sa gasim muncitorii de la DSPM dand jos gardul metalic! Pentru ca individul - angajat la Directia de Asistenta Comunitara, membru PSD si sef de scara - continua sa isi parcheze masina pe spatiul verde chiar daca Politia Locala l-a somat. N-o sa vrea sa dea el gardul jos, o sa-l dea municipalitatea, dar asta il va costa scump!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu