Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 aprilie 2011

Veste proasta

Alexandru are o problema de sanatate despre care nu vreau sa vorbesc in acest spatiu. Postez totusi aceste randuri ca sa intelegeti ca trec/trecem printr-o perioada dificila si de aceea nu raspund la telefon, sau, daca raspund, am o voce de "moarta".

Mi s-a spus sa ma linistesc, ca e bine ca boala a fost depistata atat de devreme si ca Alexandru se va face bine in doua, trei luni. Pana atunci, insa, inima mea va fi sfasiata.

Il priveam ieri cum doarme linistit in patut si i-am promis ca in urmatoarele luni nu il voi mai lasa sa planga nici macar un minut si ca ii voi fi alaturi in permanenta.

Of, daca as putea lua asupra mea totul...sa duc eu tot greul si sa il vad pe el zambind fericit si linistit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu