Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 aprilie 2011

Parinti fericiti

Astazi ne-am scos baiatul la plimbare in Copou. Am profitat de cele 19 grade (cat indica la bordul masinii), ne-am plimbat, ne-am relaxat si am respirat aer curat.
Asa arata o mamica mandra de baiatul ei.


Parinti  fericiti ca minunea lor doarme linistita.


Cat de bine ii sta cu Alexandru in brate!


Perechea asta i-a atras atentia sotului meu. Asa ca ne-a abandonat si i-a fotografiat pe cei doi batranei.
Isi plimbau agale batranetea prin Copou. Toata lumea intorcea capul dupa ei pentru ca erau cu adevarat simpatici. Oare noi vom prinde aceasta varsta? Vom fi la fel de impacati cu viata noastra?

3 comentarii:

  1. Formati o familie foarte frumoasa! Felicitari!

    Cat despre viitor - important e sa dorim si sa punem totul de la noi, ca sa fie bine! Doar asa, putem spera la batraneti linistite, mana in mana, suflet langa suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa da! O familie fericita! Si o Gianina FERICITA! Nu pot decat sa spun FELICITARI! M-am uitat la poze de mai multe ori, pentru ca sunt prea frumoase si am simtit asa in suflet bucuria din sufletul vostru si iubirea sincera pe care o aveti!

    P.S. Abia astept sa va vad!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Si ce radiati de fericire! Asa sper sa va vad intotdeauna. Uite-l si pe Zombie intr-o poza cu toata familia :D

    RăspundețiȘtergere