Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 martie 2011

Traim in Romania. Ar fi bine sa ne obisnuim cu asta

Pe 8 martie am facut terapie prin ris. Cata Neagu ne-a adus un Dvd player si ieri ne-am uitat la seria BD. Nu ne-am uitat la TV la stiri sau la altceva.

Am ratat un eveniment pe care mi l-a povestit mama, in aceasta dimineata. A inceput sa-mi spuna de o descindere in vama Stanca Costesti si in timp ce o ascultam ma gandeam cum de nu a fost trimis Iulian sa transmita.

Poanta era ca mascatii care au descins in vama au dat flori doamnelor si domnisoarelor.

Ma indoiesc ca in SUA ar avea loc un asemenea eveniment. Uniforma trebuie sa induca ideea de seriozitate, de autoritate, trebuie sa inspire teama. Nu, in Romania mascatii dau lalele albe.

Preiau o fotografie de la amicul meu Alex Chirila, de la Botosani. Se vede ca mascatii sunt politisti de frontiera. E socant! Acum cateva saptamani politistii de frontiera erau carati cu elicopterele la Bucuresti la DNA si erau tarati incatusati pe la instante. Acum politistii de frontiera mascati ne arata ca sunt baieti galanti, finuti, delicati si romantici.



In ce tara traim, Doamne?!

Ce va urma?!

A, stiu ce va urma, ne-a anuntat domnul Presedinte ca trebuie verificata vama Constanta. De parca asa ar trebui sa se faca verificarile astea, cu girul presedintelui, dat in cadrul unei conferinte de presa. Ne-a mai spus domnul Basescu ceva interesant, ca trebuie "calcate" vamile interioare, ca acolo e coruptia mare. Pai de ce trebuie sa ne spuna presedintele, fratilor? Trebuia sa vedem DNA-ul si DGA-ul in actiune la vamile de interior. Vorba cuiva, nu putem iesi de sub influenta "tatucului"!

Azi, avem de gand sa ne uitam la Seria Jandarmii, cu Louis de Funes. Macar pe ultima suta de metri sa ma destind si sa mai scap de emotii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu