Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 martie 2011

Multumesc pentru energia pozitiva transmisa!

Va multumesc tuturor celor care m-ati sustinut in aceasta etapa a vietii. Sa stiti ca am pastrat toate mesajele intr-un folder si le voi introduce in cartea lui Alexandru (cea in care voi pune fotografiile lui, dinainte de nastere si de dupa nastere).

Cand va creste marisor si va incepe sa inteleaga, ii voi arata fotografiile si ii voi citi mesajele, ca sa vada cat de mult a fost indragit de oameni pe care nu ii cunoaste inca.

Astazi am primit un mesaj de suflet pe acest blog, un mesaj care mi-a dat si mai multa putere. Din pacate, autoarea nu a vrut sa il public. Ii multumesc pentru gandurile bune pe care mi le-a trimis in aceste luni! E extrem de important ca cei din jurul tau sa iti transmita energii pozitive.

Ziua de ieri a trecut. Alexandru nu a prea miscat si asta m-a speriat.
De dimineata fac treaba in casa, impreuna cu Iulian. Ca sa scapam de emotii. Maine aflu decizia doctoritei. Mi-as dori sa-l aduc pe lume pe Alexandru chiar vineri, de Buna Vestire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu